Skip to the main content

Huisreglement Seghwaert Op Dreef

Protocol voor het correct gebruik van de Patio

Beste mensen,

In de afgelopen periode is er een aantal zaken in de Patio veranderd, zoals het gebruik van het alarm,  de geluidsinstallatie en het achterlaten van de zalen na het gebruik. Bovendien is er een aantal nieuwe gebruikers en tenslotte blijkt het niet verkeerd voor een aantal oude “rotten” het geheugen op te frissen. Het vriendelijke verzoek de moeite te nemen dit protocol door te nemen (ook al denk je alles wel te weten).

  • Zowel bij binnenkomst door de voordeur als door de achterdeur geldt dezelfde code. Je hoort aan de piep en je ziet op het beeldscherm een melding of het alarm nog aanstaat of al is uitgeschakeld (en er dus al iemand binnen is). Niet alle verlichting aanzetten, maar alleen daar waar het nodig is.
  • De geluidsinstallatie volgens de juiste routine opstarten (lees desnoods de handleiding bij de installatie). Dus ook na gebruik weer alles juist uitschakelen, volume op 0 en op “mute” zetten.
  • De verwarming is overeenkomstig het rooster ingesteld en moet dus op automatisch blijven staan. De thermostaat alleen op handmatig instellen als er een activiteit (bijvoorbeeld bridge op zondag, bingo op zaterdag of huur) niet op het wekelijkse rooster staat. Na afloop van de activiteit de thermostaat altijd weer op automatisch zetten.
  • In de cursuszaal staan nu twee ventilator kacheltjes ter ondersteuning, deze mogen niet gelijktijdig met andere elektrische apparaten (bijvoorbeeld koffiezetapparaat, waterkoker) gebruikt worden. Ook niet op andere dan de huidige contactdozen aansluiten. Na afloop weer uitzetten.
  • In het weekend en vanwege verhuur kunnen afwijkende afspraken gemaakt worden met betrekking tot regeling van de temperatuur.
  • Bij verlaten van de Patio verlichting (uitdoen) en ramen (sluiten) controleren, het alarm inschakelen, de buitendeur op slot doen en controleren of die echt dicht is. (Uiteraard alleen als er geen andere gebruikers meer aanwezig zijn)
  • De tafels en de stoelen worden dagelijks (op werkdagen) ’s morgens door de schoonmaakdienst op de voorgeschreven manier opgeruimd. Bridgeclubs moeten dus wel de tafels en stoelen klaarzetten, maar hoeven die niet op te ruimen.
  • De tafels en stoelen in de cursuszaal in de voorgeschreven opstelling zetten (zie tekening aldaar)
  • De sleutelhouder is in opzet ook volledig verantwoordelijk voor de gang van zaken voor, tijdens en na de betreffende activiteit.

We rekenen op jullie medewerking.

Joop de Bruin, voorzitter Seghwaert Op Dreef

Andere artikelen
Huishoudelijk reglement

Huishoudelijk reglement

10 - Kontrakt H.R. laatste versie 3 augustus 2023

25/09/2023 - Bestuur
ALV

ALV

Je dient lid van deze club te zijn om dit bericht te bekijken.
Al lid? Inloggen

09/08/2023 - Bestuur
Wedstrijdreglement

Wedstrijdreglement

Je dient lid van deze club te zijn om dit bericht te bekijken.
Al lid? Inloggen

09/08/2023 - Ben de Haan